Kategória : Elektronikus aláírás és időbélyegzés

Vissza

Bejegyzések ebben a kategóriában:

Aláírás nem sikerül / Tanúsítási lánc nem építhető fel

Amennyiben az aláírás nem készül el, csak hosszú ideig eredménytelenül várakozik a gép, esetleg egy "A tanúsítási lánc nem építhető fel egy megbízható tanúsítványig" hibaüzenettel zárul a folyamat, a probléma megoldásához frissítse az e-Szignó programot a a weboldalunkon elérhető legfrissebb verzióra (Ide kattintva elérhető, vagy fogadja el a program indulásakor a frissítést és indítsa újra a prog...

"Aláíró eszköz hiba" üzenet, vagy nem érhető el tanúsítvány

Amikor az e-Szignó nem megfelelően éri el az aláíró eszközön lévő tanúsítványokat, a tanúsítvány kiválasztó ablak üres, vagy a tanúsítvány kiválasztása után "Aláíró eszköz hiba" vagy "Nem támogatott kártya" üzenetet jelenik meg. Amennyiben a hibaüzenet állandó jellegű és a számítógép újraindítása után is fennáll, az alábbiak ellenőrzése szükséges: 1. Ha korábban ezen a számítógépen még nem ...

Aláíráskor felhasználónevet és jelszót kér az e-Szignó a btsa.e-szigno.hu kiszolgálóhoz

Időbélyeggel ellátott aláírás készítésekor, ha a szolgáltatást felhasználónév-jelszó párossal éri el, az időbélyeg lekéréséhez azonosító adatokra van szükség. Az e-Szignó program beállítástól függően általában az alábbi ablakot jeleníti meg ezeknek az adatoknak a beviteléhez: A szükséges adatokat a kártya átvételekor kapott "Kártyaátvételi nyilatkozat" vagy "Aláíróeszköz átvételi nyilatkoza...

"Hiba az időbélyeg beillesztésénél" üzenet

Az alábbi pontokat szükséges ellenőrizni: 1. ha a felhasználónevet illetve jelszót kétszer kéri be a program akkor ellenőrizni szükséges, hogy helyesen adták meg az adatokat, illetve azok nem változtak. Amennyiben nem ismerik a felhasználónevet vagy a jelszót, a következő linken kérhetnek új jelszót és tudhatják meg a felhasználónevet a tanúsítványuk segítségével: https://srv.e-szigno.hu/elfelejt...

"Ez az e-szignó változat csak a Microsec zrt. által kibocsátott aláírói tanúsítványokkal használható" üzenet

Az e-Szignó program nem általunk kibocsátott tanúsítványokkal használata regisztrációhoz kötött.   Regisztráció vásárlásához kérem keresse ügyfélszolgálatunkat  központi telefonszámunkon a (+36-1) 505 – 4444 vagy az info@microsec.hu e-mail címen....

"A tanúsítványlánc nem építhető fel egy megbízható tanúsítványig" üzenet

1. Nyissa meg az e-szignó programot. 2. Válassza az eszközök, megbízható tanúsítványok kezelése menüpont.   3. az e-szignó gyökértanúsítványok (ajánlott) sort jelölje be. Amennyiben a Windows engedélyt kér a telepítéshez, engedélyezze.    ...

"Ön az e-Szignó regisztrálatlan változatát használja" üzenet

Az e-Szignó program regisztrálatlan változata a program alsó részén reklámsávot jelenít meg, a Microsec zrt. tanúsítványaival és időbélyegzés szolgáltatásával teljes körűen, idő- és funkcióbeli korlátozás nélkül, több számítógépen is használható.     Amennyiben regisztrálni szeretné a programot, a kapott regisztrációs kulcsot (csomagban rendelt szolgáltatásoknál ezüst, arany és platina csomag...

Az elkészült aláírás előtt nem kék színű az e-Szignó pecsét

A fehér pecsétes aláírás nem tartalmaz időbélyeget. Időbélyeges aláírás bekapcsolásához nyissa meg az e-szignó program eszközök, beállítások menüpontot. Válassza az aláírás beállítások menüt és jelölje be Aláírás időbélyeggel (AdES-T) lehetőséget, kattintson az OK gombra és próbálja újra az aláírást....

Nem tudom / lezártam / nem fogadja el a program a PIN-kódomat

Amennyiben nem emlékszik a PIN kódjára, vagy zárolta azt, elő kell keresni a kártyához kapott 8 számjegyű PUK kódot (eredetileg a PUK levélen kapta meg egy lehúzható, sötét színű fólián), vagy az Ügyféltérből tudja letölteni a www.portal.e-szigno.hu oldalon.  Nyissa meg az e-Szignó Tanúsítványkezelő programot, itt válassza a Kártyás fület a bal oldali listában.  A PIN műveletek bekezdés alatt  e...