"Aláíró eszköz hiba" üzenet, vagy nem érhető el tanúsítvány

Amikor az e-Szignó nem megfelelően éri el az aláíró eszközön lévő tanúsítványokat, a tanúsítvány kiválasztó ablak üres, vagy a tanúsítvány kiválasztása után "Aláíró eszköz hiba" üzenetet jelenik meg.

Amennyiben a hibaüzenet állandó jellegű és a számítógép újraindítása után is fennáll, az alábbiak ellenőrzése szükséges:

1. Ha korábban ezen a számítógépen még nem írt alá ezzel a kártyával, lehetséges, hogy nincs minden szükséges program feltelepítve, ekkor az alábbi telepítő varázsló segítségével feltelepítheti a hiányzó programokat.

2. Lehetséges, hogy a kártya nincs jól az olvasóba behelyezve, ezt az e-Szignó Kártyakezelő program segítségével ellenőrizheti:

  1. Nyissa meg a programot a Tálcán lévő, óra melletti ikonjával:

    e-Szignó Kártyakezelő tálca ikon

  2. Az "olvasó" és a "kártya" melletti részen látszódnia kell a használt kártyának és kártyaolvasónak:



    Ha valamelyik sorban nem jelenik meg semmi, lehet, hogy a kártya nem megfelelően van behelyezve, vagy az olvasó nem megfelelően van csatlakoztatva. Húzza ki és tegye vissza a kártyát, ellenőrizze, hogy nem fordítva volt-e a kártya behelyezve, illetve a kártyaolvasót (vagy tokent) helyezze át egy másik USB portba, amennyiben eddig USB-elosztóban volt, csatlakoztassa közvetlenül egy USB portba. Ha ezután sem működik, ellenőrizze a kártyaolvasónak és kártyának megfelelően a további beállításokat.
Bejegyzés részletei
Bejegyzés azonosító 12
Kategória Elektronikus aláírás és időbélyegzés
Hozzáadás dátuma 2015-05-07 23:54:11
Megtekintések száma 465