Mit tegyek, ha Fokozott Távoli Kulcsmenedzsment (FTKSZ) vagy Minősített Távoli Kulcsmenedzsment (MTKSZ) szolgáltatásomat új vagy másik mobileszközön szeretném használni?

Mit tegyek, ha Fokozott Távoli Kulcsmenedzsment (FTKSZ) vagy Minősített Távoli Kulcsmenedzsment (MTKSZ) szolgáltatásomat új vagy másik mobileszközön szeretném használni?

 

Amennyiben mobiltelefonján már aktiválta FTKSZ szolgáltatását de új telefonon szeretné azt használni, mert ez meghibásodott/elveszett/megsemmisült, akkor keresse ügyfélszolgálatunkat új aktiváló adatlap kihelyezése érdekében. 

Amennyiben mobiltelefonján már aktiválta FTKSZ szolgáltatását de másik mobileszközön is (másik telefon, tablet) szeretné azt használni, akkor keresse ügyfélszolgálatunkat új aktiváló adatlap kihelyezése érdekében. 

 

Amennyiben mobiltelefonján már aktiválta MTKSZ szolgáltatását de új telefonon szeretné azt használni, mert ez meghibásodott/elveszett/megsemmisült, akkor hívja ügyfélszolgálatunkat új helyreállító (restore) adatlap kihelyezése érdekében. 

Amennyiben mobiltelefonján már aktiválta MTKSZ szolgáltatását de másik mobileszközön is (másik telefon, tablet) szeretné azt használni, és rendelkezik eredeti aktiváló adatlapjávalakkor keresse ügyfélszolgálatunkat új beállító (setup) adatlap adatlap kihelyezése érdekében. 

Amennyiben mobiltelefonján már aktiválta MTKSZ szolgáltatását de másik mobileszközön is (másik telefon, tablet) szeretné azt használni, és nem rendelkezik eredeti aktiváló adatlapjávalakkor keresse ügyfélszolgálatunkat új helyreállító (restore) és új beállító (setup) adatlap kihelyezése érdekében. 

 

Ügyfélszolgálat 

+36 1 505 4444

info@e-szigno.hu

 

Bejegyzés részletei
Bejegyzés azonosító 147
Kategória Tárolt kulcsú szolgáltatás (TKSZ)
Hozzáadás dátuma 2022-03-03 09:22:30
Megtekintések száma 1102