Acrobat Reader beállítása elektonikus aláírás ellenőrzéséhez

Ahhoz, hogy az Acrobat Reader megfelelően jelenítse meg a pdf dokumentumon szereplő aláírás érvényességét, szükséges lehet a Windows tanúsítványtárral való együttműködés beállítása, mely a következőképpen tehető meg:

  1. Az Acrobat Readerben kattintson a "Szerkesztés", majd a "Beállítások..." pontra



  2. A bal oldalon válassza ki az "Aláírások" pontot, majd a jobb oldalon kattintson az "Ellenőrzés"-nél lévő "Tovább..." gombra



  3. A megjelenő ablakban jelölje be az "Együttműködés a Windows rendszerrel" alatti lehetőségeket


 

 

 

Részletes útmutató letöltése

Bejegyzés részletei
Bejegyzés azonosító 39
Kategória Tanúsítványok beállítása szoftverekben
Hozzáadás dátuma 2015-05-25 16:00:41
Megtekintések száma 3234