Kategória : e-akta létrehozása, kezelése, dokumentumok beillesztése

Vissza

Bejegyzések ebben a kategóriában:

"A kiválasztott fájl nem olvasható" hibaüzenet

Amikor az e-Szignó egy dokumentum beillesztésénél "A kiválasztott fájl nem olvasható" hibaüzenetet ad, a következők ellenőrzése szükséges: Lehetséges, hogy a fájl meg van nyitva egy másik programban, zárja be és próbálja meg újra a beillesztést. A dokumentum olyan hálózati helyen van, melyhez az e-Szignónak nincs hozzáférése. Másolja át a helyi számítógépre, majd próbálja meg újra. A dokument...

"Ez a fájl nem nyitható meg e-aktaként" hibaüzenet

Amikor az e-Szignó egy e-akta megnyitásakor "Ez a fájl nem nyitható meg e-aktaként" hibaüzenetet ad, akkor a fájlon olyan változás történt, ami után a program már nem tudja e-aktaként értelmezni. Ennek javítása általában nem lehetséges, ezért próbálja meg újra beszerezni az aktát. Bizonyos vírusirtók vagy egyéb biztonsági programok is végezhetnek ilyen módosításokat, ezért az akta újbóli letöltése...

Távoli Kulcsmenedzsment Szolgáltatás (MTKSZ/FTKSZ) beállítása Windows rendszerben és aláírás az e-Szignó programban

A tanúsítvány regisztrálása Ahhoz, hogy mobileszközén (az e-Szignó applikációban) előzőleg már aktivált aláíró szolgáltatását használni tudja Windows-os környezetben, a tanúsítványt regisztrálni kell a Windows tanúsítványtárába. Ehhez töltse le majd telepítse fel a MeT alkalmazást, melyet itt érhet el: MeT letöltése. Nyissa meg a programot majd a Távoli kulcsok lapfülön kattintson a Hozzáadás gom...