"A kiválasztott fájl nem olvasható" hibaüzenet
Amikor az e-Szignó egy dokumentum beillesztésénél "A kiválasztott fájl nem olvasható" hibaüzenetet ad, a következők ellenőrzése szükséges: Lehetséges, hogy a fájl meg van nyitva egy másik programban, zárja be és próbálja meg újra a beillesztést. A dokumentum olyan hálózati helyen van, melyhez az e-Szignónak nincs hozzáférése. Másolja át a helyi számítógépre, majd próbálja meg újra. A dokument... |
|
"Ez a fájl nem nyitható meg e-aktaként" hibaüzenet
Amikor az e-Szignó egy e-akta megnyitásakor "Ez a fájl nem nyitható meg e-aktaként" hibaüzenetet ad, akkor a fájlon olyan változás történt, ami után a program már nem tudja e-aktaként értelmezni. Ennek javítása általában nem lehetséges, ezért próbálja meg újra beszerezni az aktát. Bizonyos vírusirtók vagy egyéb biztonsági programok is végezhetnek ilyen módosításokat, ezért az akta újbóli letöltése... |
|
Távoli Kulcsmenedzsment Szolgáltatás (MTKSZ/FTKSZ) beállítása Windows rendszerben és aláírás az e-Szignó programban
A tanúsítvány regisztrálása Ahhoz, hogy mobileszközén (az e-Szignó applikációban) előzőleg már aktivált aláíró szolgáltatását használni tudja Windows-os környezetben, a tanúsítványt regisztrálni kell a Windows tanúsítványtárába. Ehhez töltse le majd telepítse fel a MeT alkalmazást, melyet itt érhet el: MeT letöltése. Nyissa meg a programot majd a Távoli kulcsok lapfülön kattintson a Hozzáadás gom... |