A megadott algoritmus érvénytelen
Valószínűleg a tanúsítvány másik böngészőből, vagy régebbi Windowsból lett exportálva, ami nem tudta az SHA256 algoritmust.A probléma megoldásához szükség lesz egy Microsec CSP átalakító nevű szoftverre, amit a weboldalunkról tud letölteni.A telepítés után futtassa a szoftvert és értelemszerűen töltse ki a mezőket: A „kérjük, adja meg milyen operációs rendszerben kívánja használni az átalakítot... |
|
Microsigner telepítése MacOS rendszerre
A telepítéshez keresse fel böngészőjéből a www.e-szigno.hu oldalt, ott kattintson a Letöltések, majd a „Programok, driverek...” menüpontra. Görgessen lefelé a MicroSigner böngészőfüggetlen webes aláíró alkalmazás pontig, és kattintson a MicroSigner telepítő OS X, macOS felhasználóknak feliratra. Futtassa a letöltött fájlt, majd a megjelenő ablakban húzza a Microsigner emblémát az Applications mapp... |
|
A megújítási kérelmet nem tudom elektronikusan beküldeni...
... mert az aláíráshoz szükséges bővítményt nem tölti le e program.Az aláíráshoz szükséges bővítményt ide kattintva tudja letölteni:Windows:https://download.microsigner.com/client/microsigner_setup.msiMacOS:https://download.microsigner.com/client/MicroSigner.dmg |
|
The signed hash could not be verified
A tanúsítvány vagy nem érvényes, vagy nem elérhető. Kártyás tanúsítvány esetén Az e-Szignó Kártyakezelő program Tartalom lapfülén kérjük, kattintson jobb egér gombbal a Minősített Aláíró tanúsítványra, majd válassza a Regisztrálás lehetőséget.... |
|
A kulcskészlet nem létezik
Az aláírása során a MicroSigner a jelenleg érvényes tanúsítványt a Windows tárában keresi (azaz nem a Firefox böngészőben, akkor sem, ha a felületet ebben a programban nyitja meg).Próbálja az aláírást az Internet Explorer böngészőben elvégezni. Amennyiben ugyanazt a hibaüzenetet kapja, kövesse az alábbi lépéseket:- a tanúsítvány biztonsági másolatát használva (.pfx kiterjesztésű fájl) telepítse az... |
|
MicroSigner alkalmazás nem elérhető vagy nincs telepítve
Amennyiben az Ön által használt böngésző nem találja a Microsignert (ám a telepített Alkalmazások és szolgáltatások menüben látszik, hogy telepítve van) próbálják meg más böngészőből az adott oldal használatát, illetve győződjenek meg afelől, hogy nem egy vírusirtó, vagy egyéb biztonsági beállítás akadályozza a program működését.... |
|
A megadott tanúsítvány most nem használható
Távoli asztali kapcsolatnál előfordul, hogy a program nem tudja, hogy melyik fiók tanúsítványtárát használja (az kiszolgálóét, vagy a kliensét).Más távoli elérés programoknál, melyen lényegében csak egy videokép kerül továbbításra, illetve az egér és a billentyűzet parancsai, ott ez nem szokott gondot okozni, de a Windows távoli asztal máshogy működik.Ha továbbra sem sikerül az aláírás, javasoljuk... |
|
A szolgáltató DLL-je nem inicializálódott megfelelően
A hibát az okozza, hogy valamilyen védelmi szoftver (pl: vírusirtó) letiltja a Windowsban futó intelligens kártya szolgáltatást. Ez a szolgáltatás kell ahhoz, hogy a Windows tudja olvasni az e-Szignós kártyát. Ennek ellenőrzéséhez kattintson a start menüre, kattintson a futtatásra, ha van, ha nincs, akkor a keresőbe írja be ezt: services.msc majd nyomjon entert.Itt keresse ki az Intelligens kártya... |
|
A kártyához nem lehet hozzáférni, mert felhasználta az összes pin kód beírási lehetőséget
Két lehetőség van, vagy zárolva van a pin kód, vagy háromszor hibás próbálkozás után lezárult. Az e-Szignó Tanúsítványkezelő program Kártyás fülén a PIN műveleteknél lehet ezt ellenőrizni. Lezárult PIN kód esetén a Pin feloldása gombra kattintva lehet feloldani a lezárt pin kódot. ... |
|
Nem működik az aláírás a Microsignerrel a JÜB/Mokk, E-letét stb. weboldalon
Kérem, próbálja ki a Microsignert a következő oldalon a teszt PDF fájl aláírásával: https://demo.microsigner.com/ Amennyiben itt sikeres az aláírás, akkor kérjük, keresse fel a weboldal üzemeltetőjét ahol a hibát tapasztalja. |